Będąc Użytkownikiem Forum o Piórach przyjmujesz do wiadomości i podpisujesz się pod następującymi obowiązującymi zasadami:
I. JAKO UŻYTKOWNIK:
1. Będę pisał poprawnie, bez błędów językowych zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji języka polskiego.
2. Będę przestrzegał zasad kultury osobistej, a w szczególności nie będę używał słów wulgarnych, obraźliwych, oszczerczych, nienawistnych, czy też przekleństw (nie tylko w języku polskim; mowa tutaj również o „wygwiazdkowanych” czy wykropkowanych formach). Nie będę zamieszczał materiałów zdjęciowych czy tekstowych uznanych powszechnie za obraźliwe, dyskryminacyjne, pornograficzne.
3. Zanim założę nowy wątek – samodzielnie przejrzę forum w poszukiwaniu odpowiedzi. Będę precyzyjnie zadawać pytania; pisząc nową wiadomość zwrócę uwagę, by znalazła się w odpowiednim dziale. Nie będę zakładał kilku takich samych tematów w różnych miejscach.
4. Przyjmuję do wiadomości, że jeden Użytkownik może posiadać na Forum tylko jedno konto - każde następne będzie usuwane bez wcześniejszego ostrzeżenia.
5. Zgadzam się, że treści każdego postu wyrażają poglądy i opinie jego autora, a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.
6. Dział Bazar posiada osobny regulamin dostępny tutaj:
http://forumopiorach.net/viewtopic.php?f=7&t=1197. Zamysłem działu "Allegro" jest informowanie o aukcjach na których jest towar godny polecenia, ostrzeganie przed ewentualnymi podróbkami lub frankenpenami. Także można tam informować o problemach w kontakcie przy transakcji, nieprawidłowościach w wysyłce, czy też o ukrywanych wadach produktu. Pamiętajmy Drodzy Forumowicze, tu dzielimy się informacjami na temat aukcji a nie sprzedających.
Wszelkie słowa opisujące sprzedającego jako np: "oszusta", "złodzieja", "kłamcę" itp. są na tym forum traktowane jako oszczerstwo i będą kasowane lub edytowane.
II. ADMINISTRACJA:
1. Ostrzeżenia przyznawane są za:
• nieprzestrzeganie regulaminu i brak reakcji na uwagi Moderatorów;
• nieprzestrzeganie elementarnych zasad dobrego wychowania i kultury;
• robienie ogólnego zamętu na Forum (zakładanie tematów oraz pisanie postów mających na celu skłócenie Użytkowników Forum).
2. Posty i tematy niezgodne z Regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Moderatorów.
3. Użytkownicy "trollujący" w tematach forum czyli odchodzący od danego tematu albo podtrzymujący wymianę zdań nie związaną z omawianym tematem będą upominani przez moderatorów. W przypadku ignorowania upomnień, zostaną czasowo zawieszeni w prawach użytkownika celem ochłonięcia. Zablokowanie całkowite użytkownika będzie stosowane jedynie w przypadkach skrajnych, takich jak jawny atak słowny, groźby, szerzenie treści niemoralnych, faszystowskich i ogólnie uznawanych za niestosowne.
Moderator może:
• zażądać od Użytkownika zmiany tytułu czy też treści posta;
• indywidualnie zmodyfikować tytuł tematu bądź treść posta Użytkownika;
• wystosować ostrzeżenie publiczne na Forum lub na PW;
• zablokować czasowo wątek.
Autor zablokowanego tematu, postu ma prawo:
• poprosić na PW Moderatora o podanie motywów decyzji i ewentualnie - wycofanie jej;
• moderator może zweryfikować swoją decyzję samodzielnie bądź w porozumieniu z Administratorem lub innym Moderatorem;
•ostateczna decyzja Moderatora lub Administratora jest w tym wypadku niepodważalna i nie podlega negocjacji.
III. BAN
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick lub IP Użytkownika (lub jedno i drugie). O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po konsultacji z Moderatorami w dziale tylko dla administracji.
2. Po otrzymaniu bana Użytkownik ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji – na wypadek, gdyby zaszło nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych Użytkowników Forum.
3. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
IV. KROPKA NAD „I”
1. Regulamin nie jest zamkniętą formą – może być modyfikowany i poszerzany przez Administrację Forum. W przypadku wątpliwości koniecznie należy skonsultować się z Administratorem lub Moderatorem w celu uzyskania pomocy.
2. Kwestie nieuregulowane niniejszym Regulaminem nie podlegają dowolnej interpretacji. Kwestie takie będą rozpatrywane indywidualnie i na bieżąco przez Administrację Forum.
Z pozdrowieniami
Administracja