Strasznie dawno nie udzielalem sie na tym forum a poniewaz nie mam nic na swoje usprawiedliwienie przejdę od razu do naprawiania tego błędu.
Pomimo tego, że tak dawno tu (czynnie) nie byłem, pióra wieczne nie przestały mi towarzyszyć, wręcz przeciwnie. Napisałem czynnie, ponieważ, przeglądam forum dość regularnie. Głównie za sprawą powiadomień o wszelakiego rodzaju słitaśnych konkursach i spotkaniach. Mam głęboką nadzieję, że w końcu na któreś z nich uda mi się trafić...
Poniższą recenzję napisałem już kilka lat temu lecz ze względu na brak czasu / weny / zdjęć i w ogóle, finalnie nie zamieściłem jej na forum, także jeżeli znajdziecie jakieś mocno przeterminowane zawartości to proszę o wyrozumiałość.
Wybaczcie proszę, ale zdjęć tylko kilka i do tego z telefonu bo jestem beznadziejnym fotografem a poza tym fotek tego modelu można znaleźć miliard.
Niedawno moją dobrą znajomą zainteresował temat piór wiecznych, czym nie omieszkała się ze mną podzielić. Życzę wszystkim, żeby poznali to uczucie kiedy druga osoba zaczyna temat, o którym Ty wiesz kwatryliardard razy więcej i masz pełną świadomość, że tylko sekundy dzielą Cie od tego, żeby spuścić ze smyczy zastępy informacji jakie w Twojej głowie dostępne są na zawołanie i tak długo czekały aby zostać uwolnione na pola regularnej, a nie branżowo-hobbystycznej, konwersacji.
Pamiętać jednak należy ( oho, mistrz yoda przy klawiaturze...), że z wielką mocą ciąży na nas wielka odpowiedzialność. Kiedy znajdziesz się w sytuacji, kiedy ktoś mający bardzo powierzchowne pojęcie o piórach poruszy ten temat, nie możesz go po prostu rozstrzelać faktami. Wszak prawa jazdy nie robi się na Lamborghini a „ten pierwszy raz” nie powinien być przed kamerą...