Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 10 września 2017, 23:38 

Nieśmiało lecz serdecznie witam Szanownych Współuzależnionych :-)
Jestem forumową Matuzalemką, która pamięta czasy archeo: pierwsze PWF, "sezon na banany" - i własną radość, gdy się okazało, że kilkoro ulubionych użytkowników nie zniknęło z eteru, tylko założyło własny biznes :-) Odtąd jestem nałogową czytelniczką FOP, ale przez siedem lat (ekhem...) siedziałam w smoczej jaskini, oddając się lekturze i porastając mchem. Dlaczego? - bo właściwie nie znam się na piórach ( a w zestawieniu z niektórymi użytkownikami wypadałoby wręcz skasować partykułę 'właściwie'). Kiedyś postanowiłam ujawnić się na forum dopiero wtedy, gdy nabawię się dwóch przypadłości: 1. więcej czasu będę spędzać, czytając o piórach niż pisząc nimi, 2. uznam wyższość starych piór nad współczesną produkcją. Stało się: mam już oba objawy w ostrej postaci, a do tego ponad 30 piór (& atramentów & notatników) i ochotę na więcej. Tylko że na piórach nadal się nie znam... - co powiedziawszy, mogę już chyba grzecznie się ukłonić oraz wrócić do smoczej jaskini i czytania.
A nie, jeszcze tylko Wyznanie Smoka: FOP jest bardzo miłym, przyjaznym i pożytecznym zakątkiem internetu. I nawet nie trzeba dodawać, że na tle rodzimej konkurencji, bo byłby to tzw. łatwy komplement ;-) FOP jest fajnym miejscem w skali bezwzględnej.
Witajcie więc, i do poczytania 8-)

PostNapisane: niedziela, 10 września 2017, 23:44 

Tytuł użytkownika:: dziki człowiek
Bążur, a raczej dobri weczer.;)

PostNapisane: niedziela, 10 września 2017, 23:49 
Rada Jedi

Tytuł użytkownika:: Królowa (porzeczek)
Witaj :) kojarzę Cię skąd inąd :)
Naprawdę nie trzeba "znać się" na piórach, żeby tu pisać..

PostNapisane: niedziela, 10 września 2017, 23:54 

kasiasemba napisał(a):
Witaj :) kojarzę Cię skąd inąd :)