Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
  Offline
PostNapisane: poniedziałek, 5 lutego 2018, 22:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 27 grudnia 2013, 10:00
Posty: 168
Mam w związku z powyższym problem.
Jak próbuję przystawić pieczęć do laku to ten klei mi się do owej pieczęci.
Podajcie proszę jakiś sposób na ten kłopot.
Jedna rada jaką dostałem to zmrożenie pieczęci. Sprawdzę.
Myślę jednak, że muszą być inne sposoby po drzewniej nie mieli zamrażarek a pieczecie stawiali. :shock:

_________________
Przed optymistą życie stoi otworem lecz pesymista wie, który to otwór.


Góra
 Zobacz profil  
 
  Offline
PostNapisane: poniedziałek, 5 lutego 2018, 23:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 11 czerwca 2016, 10:24
Posty: 294
Tytuł użytkownika:: Inka
A próbowałeś zanurzyć metalową część pieczęci przed przyłożeniem w zimnej wodzie? Nie podnoś jej też zbyt szybko z laku.


Góra
 Zobacz profil  
 
  Offline
PostNapisane: wtorek, 6 lutego 2018, 19:38 

Dołączył(a): sobota, 3 grudnia 2016, 19:12
Posty: 239
Tytuł użytkownika:: :-) :-) :-)
Poślinić pieczęć przed przyłożeniem i przytrzymać żeby ciut ostygł lak. Pradziad mój tak robił i skutkowało ( a jeszcze wcześniej zakręcał wąsa ;) )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

kraków kuchnie na wymiar
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb3 1 styles alveo